>

Det sitter fast i huvudet..

Ja, jag kan inte sluta tänka på Paradise Kiss! Så bra var det väl inte? Okej, JO! Att se Paradise Kiss har även fått mig ännu mer intresserad av att se Nana, eftersom mangan är skriven av en och samma person. Och Nana är ju rätt mycket högre rankad, om det ens är möjligt?! Så nu framöver är det Ranma och Nana som gäller, dock vet jag inte i vilken ordning.. Ranma är ju längre, så därför känns det lite segt att ta det först, men ändå RANMA ÄR RANMA, men Nana är liksom.. Ja.. Haha Att allting alltid ska vara så svårt. Men jag tror jag väntar med Nana, det blir ju iallafall över 2000 för hela Nana serien, så den får vänta :) Ranma har längtat efter mitt rum så länge, tihi.

Föresten är jag TVUNGEN att lägga in låten som Arashi sjung i sista episoden när det var problem mellan honom och Miwa.. Den är otroligt vacker, man känner verkligen hans kärlek och smärta. Söt <3
(Öka kvalitén ;D)
//JOHANNA
Postad i: Nördigt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: