>

EN DAG KVAR!

Kom hem för lite mer än en timma sen. Fast vi var ju typ färdiga för dagen vid 20 över 8, men då skulle vi fan vänta på Tyrone i 1 timma 20 minuter för att han typ bara skulle prata lite i 5 minuter, sen fick vi sluta :z Det var ju värt.. Så gick med Sofi till stan, skulle till banken, men sen så glömde jag ju att jag hade bestämt mig för att gå hem (min buss gick ju inte förens 11:45 och klockan var 10..) så gick tillbaka till skolan och kom ju på att jag skulle gå hem, så förlora en halvtimme på det, memen! Imorgon ska jag cykla hemifrån vid 10:15 så blir lite sovmorgon, frågan är ju bara om jag ska gå upp 7:30 eller 8? Håret borde nog hinna torka rätt mycket även om jag går upp vid 8.. FAT KANSKE VAKNAR AV MIG SJÄLVT TIDIGARE; hoppa hoppas :D
Jag försökte ge Potatis korv, men han ville inte ha, jag tror han är vegetarian :)
Det är nog den ANDRA låten jag hörde med N.B, oh boy, var det inte jävligt länge sen?
//JOHANNA
Postad i: Musik inlägg Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: