>

:)

Hhihi, kom hem vid 1 idag, och har sedan dess FÖRSÖKT sola men det går inget bra, jobbigt + att hamlen har vart vit typ hela tiden.. fast hann ju sola överkroppen i 40 minuter i skolan iallafall! haha
Det va såhär cepe, hade inte fått något paket eller avi eller nån kul post när jag kom hem, men så vart jag ute på altan nyss, så kollade jag bort mot brevlådorna.. Har ju väldigt dålig syn men såg ändå att brevlådan antagligen stog med locket öppet och något brunt. Så sprang dit och hittade mitt paket :) Wow, den här gången fick jag fan mina varor snabbare än förra gången, och ändå bställde jag saker från partnerlager, vilket tar några dagar extra, happyface :)!
Ska snart öppna paket och sitta dregla :)..
Juste, träffade söta Mia idag, och så prata vi om åka Skövde på fredag, skojj :'> OCH JUSTE när jag cyklade hem började jag tänka på att om 18 dagar är jag 17! Skitmygaaaad :o
En gammal hederlig November Blessing låt!
//JOHANNA
Postad i: Musik inlägg Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: