>

Första jobbdagen avklarad!

Idag har jag haft riktigt skojj :D Jag älskar gamlingar ju, haha. Dom va riktigt mysiga :'> En sa att hon skulle följa med mig hem, hihi :D Fick komma hem tidigare än väntat, eftersom jag började tio. Men slutade iallafall 4, och det blir nog att jobab till fyra varje dag, eftersom jag ändå inte tar någon lunch. Tog mig dock 20 minuter innan jag kunde lämna avdelningen, var lite svårt att lämna en liten söt dam :).
Om typ en timme kommer nog folk hit och firar mig. Men jag kan ta det chill, gjorde ju rent Nosses bur i morses, so has nothing more to do, yaay me. Måpste bara äta något, eller har faktiskt ätit, fick lite glass tillsammans med dom på min avdelning :'D Och sen blir det mer glass för mig senare, hmm hmmm..!
Hoppas det här vädret håller i sig så man kan åka ut med båten över midsommar, då blir det att sola... iallafall så mycket man orkar, ehum. :D Fast jag saknar en viss person, skulle gärna träffas snart, men i helgen har jag ju inte tid om jag ska ut med båten. Och med allt jobb blir det tajt.
Aja, måste gå äta något :D
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: