>

Jag ser på Kiminozo!

Haruka har precis blivit påkörd, inte för att jag har sett det förut! Det är rätt najs :) Altouth i'd like to have School Days, synd att det är så pass ovanligt. Finns ju typ inget annat än bootlegs nu ju >_<
Jag vaknade 8 idag, bara för att jag sov tält! Men trött som fan var jag, blev sent igår. Valde ju att logga in på msn, och det dröjde ju som vanligt.
Om någon timme ska jag gå till Hassle, och ta bussen till stan. Dom verkar typ ha tagit bort busshållsplatsen som är här i typ 100 meter ifrån mitt hus ._.
Iallafall är skylten borta, och bussen stannade inte när bror skulle åka den i måndags. Sen kommer jag till stan typ kvart över 1, och introduktionen på Elux börjar inte förens 2.... Och efter det, om jag inte ser sliten ut, ska jag nog ta foto till mitt ID-kort.
Tyvärr har jag inte färgat håret men det får se bra ut ändå, så farligt är det inte! Så mycket bättre än 5mm blond utväxt i svart hår, HAHA! Den sabla hårfärgen var trasig, great, så hade såklart inte bror något kvitto! Fan va sur jag blev. Gick ut och krossade stenar. Haha avreagera sig!
Kyss hej
Mitsuki och hennes bäbis! Tyvärr får hon ju ingen bäbis i serien, men bilden va riktigt trevlig :)
Fast förstår inte riktigt bilden, hon är ju såklart den äldre Mitsuki på bilden, men vadå, har hon börjat med uppsatt hår igen? Och halsbandet använder hon ju i princip bara när hon är yngre. Hmm :') För det lär ju knappast h'nda i OVA episoderna, eftersom dom är som ett alternativt slut, typ att Takayuki end up with Haruka istället för Mitsuki. Dock är OVA episoderna också något man kanppt får tag på, om man inte vill ha bootleg, blä :<
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: