>

Paket on the way!

Missade busen, så cyklade idag :D
Kom ju lite sent men ändå liksom. Maria hade en jöttesöt liten prutt :*
Vi slutade tidigare idag så kom hem typ 20 i 1 ;D Sen låg jag solade i typ en simma.. Eller jag satt faktiskt i en sån här... ligga/sitta-stol :D Det var mycket skönare än att ligga, för fortsätta med det! Fast det går ju inte så bra om man vill sola baksidan dåmen.. Men har iallafall fått liiiiite mer färg!
Jag funderar på att kanske köpa en moppehjälm, men vet inte om det är värt. Tänkte att jag skulle ta brors moppe till mitt sommarjobb sen i sommar, liksom slippa svettas och va äcklig för att man har cyklat. men ja, det känns ju lite ovärt om man bara ska använda hjälmen i 2-3 veckor..
Nu ska jag spela sims, spelade knappt det igår, så vet ju inte ens om mitt hack funkar HAHA!
Föresten såg nyss det här!
YAAAAAAY! Då får man kanske ett paket i veckan :'))))) happyface!
Men jsute måste se klart på Rurouni Kenshin haha. Men har så jävla mycket kvar! Men ska iaf försöka se på Only Yesterday ikväll :* Puss
//JOHANNA
Postad i: Shopping Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: