>

Sitter och gosar med Potatis :)...

.... Och jag är helt amazed, jag har haft Potatis i endast 2 dagar och han är så himla snäll. Och direkt när han kom hem började jag gråta för att han var så beredd på att bitas (men han bet mig inte, för jag vågade inte ta upp honom, han var väl lite rädd) , men sen fick jag ju ut honom på kvällen. Jag tror fan att han kommer bli MINST lika tam som Naru, hallå han sprattlar ju inte eller försöker springa iväg ens när jag tar ut honom, och som sagt, jag har haft honom i 2 dagar.. Varför blir alltid mina husdjur så himla tama och snälla? Det måste vara något med mig, hihi!
Nu sitter han och kryper vid min armhåla, ytterst mysigt med dom där sabla kittlande morrhåren.. Jag är ju inte kittlig, men vem fan kan inte låta bli att rysa när djur kryper i kläderna? :D<3 Bara han låter bli brösten!.... HÖHÖ skitseriös..
Imorgon är det som sagt skolavslutning, tänkte att jag skulle klä upp mig lite mer än vanligt, då jag alltid har mjukiskläder/tracktops.. Men jag skulle inte palla det, det kändes lagom jobbigt sist jag var hos kusinerna på kalas, hade ju fan klackar :z.... FAST MAN KAN JU HA JÄVLIGT KUL MED SÅNNA KLÄDER OM MAN ÄR MED RÄTT FOLK HAHAHA ;D Nejmen serious nu, klä upp sig för mig känns som halloween, dock trivs jag fan bättre i maskeradkläder men principen.
Nu är det snart dags att sova, ska ta med mig Potatis ner och se om han vill ha lite russin :> Måste ju äta lite flingor eller müsli nu innan jag ska sova.. SOMNA TILL ASTRID LINDGREN. Jag älskar Astrid Lindgrens filmer, har alltid känt mig som en liten Lotta :D

//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: