>

So sad!

Vaknade supersent idag :<< 8:50.. Var ju tvungen att vara uppe sent igår pga bror! Menmen, såg på Rurouni Kenshin när jag vaknade, så nu har jag bara OAV avsnitten kvar :o Fast blev så sur! Det alllllllra sista avsnittet, det kändes som om det var mest ditlagt, bara för att. För det hände inget typ, och så var det inte lika bra gjort, man såg tydligt att det var annorlunda målat, plus att dom använde riktiga videoklipp, LIKE WTF?!?! Ahja :) Det var väl mest för att liksom ge serien ett OFFICIELLT slut typ.. 
Efter det gick jag ut och har solat i nästan 2 timmar, i know, RIGHT?! Hihi, det är kul att det blev lite sol nu, har inte solat på asalänge. Så har iallafall fått lite färg nu.
Ska snart göra rent Nosses bur, ska bli kul att se hur lätt det är nu när han har fått en ny bur :) Och efter det ska jag ta upp mitt tält, ska bli mysigt tälta i trädgården i natt :)
Jag känner mig glad idag :D
Emil är supertuff :)
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: