>

Söndag, usch!

Fast förstår egentligen inte varför en söndag låter så tråkigt även fast jag inte har skola.. Men ja, nästa måndag börjar mitt sommarjobb och det låter väl inte superskoj, eller ja jag ska på introduktion på måndag, men sen på tisdag börjar jag JOBBA! Och på onsdag ska jag till Electrolux på introduktions sak också.. Föresten, jag fyller år om en vecka :z! Dock känner jag mig inget pigg på något, är ju inte speciellt förtjust i högtider. Skulle gärna skippa att fira min födelsedag.
Ahja, idag körde jag till Skara, med mamma, för skulle till Jula :) Sen köpte jag ett rosa tält som jag har tittat på jätttttelänge :) Och en sovsäcktäcke som va marinblått och ljudblått på insidan :) PRETTY :*
Ska ut och testa mitt nya tält nån gång ;) Så jag vet hur man sätter upp det innan jag ska ut på sjön, liksom stå där och va lite lost.
Nu ser jag på Beck! Föresten har jag bara 3 Rurouni kenshin filmer kvar, PLUS två OAV filmer.. OJOJ! Men ska snart inhandlas mer anime, DOCK har jag ju fortfarande massssssssa att se, HAHA!
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: