>

Blä

God morgon, eller inte! Somnade tidigt, redan innan 8, så vaknade ju också tidigt, flrst vid 6, men lyckades somna om och vakna vid 8. Som vanligt hade jag svinont i magen (har inte ätit som jag brukar, på senare tid) MEN även så mådde jag hur illa som helst, nästan värre än som när jag åker buss .__. Så ja, drog till toa och fick upp gårdagens mat, riktigt äckligt, menmen. Sen gick jag ner, gjorde flingor och satte mig på toa och ätade, bara ifall. Tänkte typ, "kanske har jag maginfluensa :<?" Men inget hände, eller jo, fick ju upp flingorna nåra gånger, men inte värre än vanligt så det är nog inget.. Tog nyss några Gaviscon och inbillar mig att det hjälper.
Dumma mage.
Menmen, nu ska jag se sista DVDn i Sukisho serien, och hoppas på att magen mår bättre snart.
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: