>

Ggg-reat

Hejsan!
Jag sitter och.. njuter? Lyssnar på min favorit opening av Ranma½. Den är från säsong 1 såklart! Har även kommit fram till ett smart beslut, utan att känna minsta osäkerhet :)! Ska köpa hem alla lösa säsonger av Ranma. Fuck shit om det kostar några tusen, jag vill inte ha nåt jävla bootleg! Har redan ett bootleg (Vampire Knight, DOCK så finns det inte ens på legal dvd än, förutom i japan, så.. :D) och det känns riktigt surt, nästan så jag skäms :z
Menmen, jag är jättehungrig, har bara ätit lite müsli till frukost, så måste äta massa snart! Får ju inte äta sen efter kl 24:00.. På tal om det, imorgon ska jag ju göra min gastroskopi undersökning! Ska jag vara ärlig är jag faktiskt lite nervös :)
Slutar men en härlig bild! Vet inte om icke-animetittare kan se den otroliga humorn, men men ^-^ Jag börja iallafall skratta en massa första gången jag såg bilden ;D

//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: