>

GODMORGON!

Det är sjukt skönt att få sova ut, aww :D Sova 2 timmar mer än när man går i skolan gör underverk, otroligt?!
Sitter just nu och tittar lite på Ai Yori Aoshi, slöfock. Så skönt att jag städade igår, så behöver jag inte röra ett finger idag ;D Btw, finns det nåt bra på TV idag? Hum, Disney Channel, aight! Kanske typ borde ju va Kim Possble någon gång! :D Eller Totally Spies (Vafan sänds det på Disney Channel, för? Aja). Finns det nåt bättre än tecknat? :) Hihi, nu saknar jag min braiga VHS film jag hade när jag va liten, va hette den, något med Panda?.. Det va iaf en söt Panda som blev ivägtvingad av sin familj för att bli vuxen, kommer ihåg att jag lipa sönder varje gång jag såg den :D JAG VILL SE DEN! :o
För övrigt har jag nog ungefär tänkt färdigt vad gäller nästa månads pengar, spara! (HAHA får väl se hur det går :D) Sen i maj (?) blir det nog Ranma som får välkomnas hem till min samling <3 
Men nu ska gå och antagligen börja se på Wedding Peach, vad jag har längtat! :D

//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: