>

NEEEEEEEEEJ :<<<<<<<<<<<<<<

Shitmygad! Limone raderade nyss Yousuke's minne! Dumma gris, jag hatar Limone, jävla tönt bara kommer fram ibland på sin nördiga trappa, fyfan för honom! Nu måste ju Momoko ragga en massa på honom (yea, like that's gonna happen...) OMG OMG OMG :<
Dessutom försöker jag rippa lite filmer, för att göra AMV's.. Men blir så sur :< Helt cepe ripp rogram (det stod den program va jättebra :<), typ när jag ska se dom rippade filmerna är det inget ljud, och när jag sätter in skiten i moviemaker, är ett bara som ett ljud (den placeras t.o.m. i ljudfältet..) Nu blir jag sur :<
Ska nog ta ner en Xilisoft ripper, Xilisoft brukar ju va rätt bra grejjer!
Men jag har nyss ätit en hel jättestor full tallrik med potatis, det är jättegott med potatis! :) Så det är skitbra, dessutom har jag ätit några Gaviscon, så magen kommer må rätt bra, yaay me. MEN NU SKA JAG FAN DRICKA KOLSYRAT VATTEN OCH SE PÅ WEDDING PEACH=vredesutbrott på den dumma Limone!!!
//JOHANNA
Postad i: Musik inlägg Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: