>

Vad är skojj?

Elllo
Har nyss duschat, vill ju känna sig fresch, annars med tanke på håret hade jag nog inte behövt det ;) Färgade mitt hår lite mörkare blond igår, för min utväxt var ju äcklig, håret såg flötigt ut bara nån timma efter man duschat, även fast det inte va det. SÅ ja, problemet fixat! Dock är det sååååå mörkt :< Men bättre det än att bleka håret!
Slog mig att jag inte berättat om min dag speciellt mycket, inte för det är intressant men bryr man sig inte, så läser man inte, right? :)
Som i tidigare inlägg idag, imorses var jag rätt glad. Men sen blev jag ledsen, för jag missa bussen. Missa den bussen = missa hela skoldagen = ogiltig frånvaro. Det är min första frånvaro på riktigt länge, känner mig rätt fail. Nejmen, det bli nog inte så stor procent ändå, så.
Sen har dagen fortsatt, och ska jag va ärlig har jag inte känt mig speciellt glad. Så såg jag på Okänd diagnos, då blev jag såhär "Kanske har nåt jättefel i magen.. blablabla" Eftersom ingen medicin har hjälpt mig. Fan va jag längtar till gastroskopi undersökningen, dom borde ge mig förtur, jag är så speciell! Skitsnäll såhär.
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: