>

Dagen har bara rullat fram!

I morses vaknade jag halv 8, drack tea och såg på Rurouni Kenshin. Lite senare vid typ, halv 12 åkte jag och bror och mor till stan för att köra. Bror var rätt bra idag, jag är solt :)! För mig gick det sjukt bra, första gången jag körde i centrum och så. Åkte också ut till Coop, där man fick ta gratis glass haha ;) Såklart åkte vi massa mer och sen snapenvägen hem. Efter det gick vi och hämtade papap, för jag ville köra Töreboda vägen. Jag vart riktigt nervös, min pappa känns typ som en körskolelärare(Inte för att jag kört på körskolan än..). haha. OCH DESSUTOM så skulle jag köra pappas bil, hade ju bara kört mammas. Och ja, pappas är nyare så rätt mycket skillnad vart det ju. Inte lika bra svängradie, och det tog ett tag innna jag fattade att man var tvungen att gasa en masssssssssa för att komma iväg(Med mammas bil behöver man knappt gasa/inte gasa alls..) Men i slutet gick det bra, åkte till Töreboda, och sen hamnen i Mariestad. Det funkade väl rätt bra, tyvärr ovant med pappas bil, men det får man väl träna på eftersom körskole-bilar är nya och så.. Och dessutom har jag bara kört bil i EN vecka, tycker jag har lärt mig riktigt fort ändå. Idag har jag kört i typ 4-5 timmar :)
Efter det fortsatte jag städa(Som jag började med INNAN jag började köra..) och skura golv, mysigt hiih :) Jag som älskar att städa och sånt :D
Funderar på att laga mat eller något, har ju inte ätit idag(Förutom den där glassen, dock gav jag halva till bror) men är ändå inte hungrig, typ skulle bara va najs äta flingor eller nåt. Pappa kom och gav mig en film han vill jag ska se "The Skeleton Key", dock vet jag inte om jag pallar det nu, hade ju planerat att se Rurouni Kenshin..
Aja puss!
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: