>

God kväll!

Kom hem för någon timma sen, tyvärr sent, så ja det blir sent. Men mitt hår är snart tortt så jag kan snart lägga mig och sova.. Jag blev glad, min mamam snäll och söt :)
Har nyss sett på semi finalen, till eurovision. Blev lite pissed när inte Sverige kom med, menmen, Ukraina och Cypern kom iaf med.. OCH BLEV SÅ SUR! Jävla Turkland hade ett band som kallar sig "Manga", hur fan kan dom?! Jävla fetgrisar!!
Ska beställa hem anime nu, det blir Paradise Kiss(LOVELY!), och Green Green(haha, den serien verkar så jävla kul.. Den är ratad rätt lågt("Good")men den är liksom sån här pervers humor som jag skulle gilla..
Att jag vara beställer bara dessa två serier beror på att jag funderar på att köpa lite kul kläder.. Fast samtidigt känner jag alltid typ "Why should I?", för jag menar , jag skulle ändå aldrig klä mig i enbart linne eller något sånt offentligt... Och ja..
Men första säsongen av Ranma beställs nog iaf i Juni, underbart!<3
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: