>

Godmorgon :)

Vaknade 20 minuter i 6, perfekt :D Har redan hunnit göra iordning mig och packat allt NÖDVÄNDIGT! Smink, kamera, ansiktsvatten, ansiktskräm, hareyoghurt, tamponger, sked, hörlurar, medicin, åksjuktabletter, borste.. Behövs nog inget mer än det vanliga sen. Eller jo pengar har jag ju också! höhöh
Ska nog bli kul idag, kanske lite långt och segt, menmen. Resan är ju inget att se fram emot :) 2,5 timmar ojojo..
Och när jag kommer hem KANSKE jag har fått paket :D Idag är jag glad :)
Känner mig sugen på att göra en AMV, undrar om min dator orkar att rippa filmer samt leka i moviemaker.. Skulle vara kul att göra en Basilisk AMV, såklart om min älskling TENZEN <3 Typ använda en Cannibal Corpse låt, det skulle passa honom bra haha ;)
Ha en bra dag <3
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: