>

Hej hopp gummi snopp

Idag har jag inte mått minsta bra, känner mig ut- och inåt vänd :z
Men jaja, jag har sovit minst 12 timmar inatt, det var skönt. Fast hade gärna sovit längre.
Har inte ätit än idag, och åt bara müsli vid frukost tid igår, måste nästan äta snart. Men är liksom inte minsta hungrig, har heller ingen aptit..
Fast jag är glad, riktigt glad. Eller asså inte direkt så att något hänt idag men, för ett tag sen fick jag ju tillbaka den där lusten och längtan när det gäller anime. Det stog still ett tag, och jag undrade vad jag höll på med, det kändes mest som ett sorts tvång att köpa mer och mer, även fast jag inte kände minsta excitement.
Men jag tror det var för att, anime och manga har alltid vart det som tröstat mig i svåra tider. Och på senare tid har jag liksom känt mig lycklig, på riktigt, jag förstår det fortfarande inte. Så jag kände mig väl bara så ovan vid att kunna känna mig nästan kontant lycklig, att animen var borta för ett tag.
Men som jag skrivit har det sökts en hel anime på senare tid. Och ska nog snart beställa hem mer, frågan är ju bara vad..
Men jag har hittat en hel del, och något som låter otroligt intressant är denna serie:

Jag är helt amazed av mig själv, för jag har kikat lite på den här serien ett tag (såklart inte sett den, utan menat kolla på boxarna och så) och trodde verkligen att den här var jätteusel. Jag som är rätt så trött på all this romance series, om det inte är någon riktigt speciell SÅKLART! Och dessutom var jag lite kritisk till hur den är ritad, (jag är ju väldigt kritisk när det gäller sånt..). Men har nyss kollat lite AMV:s och läst lite mer om den, och den låter fan jävligt bra. 
(BTW låten i videon är rätt najs efter man lyssnat på den några gånger.. "You got a real short skirt, I wanna look up, look up, look up, yeah yeah!"
Men sen ska man ju beställa lite mer också, det blir att fundera och läsa på!
//JOHANNA
Postad i: Nördigt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: