>

HEMMA!

Är äntligen hemma efter en dag i Göteborg. Resan dit gick lättare än man trott (som vanligt då) men ja, efter 1 timma på yrkes-SM hade man redan sett allting en massa gånger, så ja.. Lite segt, sen hade vi ju 1,5 timmars tid på stan att äta eller vafan man ville, kan ju säga att McDonalds har JÄÄVLIGT lång kö, men Sofi var en ängel, stod i kö och beställde åt mig också :)! Sen skulle vi träffas igen på mässan kl halv 2. Men då bestämdes det att vi fick göra vad vi ville de sista 1,5 timmarna.. Men jag och Sofi satt mest kollade på frisörerna..
Resan hem var LÅNG, 2,5 timmar! Men nu är man hemma, ska packa upp lite, och sen måste jag duscha! Har inte ens hunnit kolla om jag fått nåt paket idag :)
Johanna och Kitty Jutbring :) Sjukt häftigt att träffa henne :D
Haha ibland ångrar jag att jag slutade spela fiol.. Det är så vackert :)
//JOHANNA
Postad i: Musik inlägg Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: