>

Jag måste gå på toa men ändå :D..

Har nyss kommit hem, och oj vilken dag. Mobbingmöte direkt på morgonen, så skulle vi printa ut massa papper och lägga i olika kuvert, så ja, ingen rast där , fick gå direkt till Arbetsmiljö och Säkerhet, där vi skulle göra nåt skit i powerpoint..
Slutade ju ett så får vänta bussen till 2, riktigt segt kändes det idag..
Väntar just nu på att mor ska komma hem, sen ska jag köra till stan och hämta ut två paket (ett till pappa, ett till mig.. lite roligt att det alltid är jag och pappa som får paket HAHA!)
Sen måste jag köpa nya stiftpennor (och suddigummi skulle vara bra..), Tyrone tog min sista stiftpenna, det är märkligt det här. Jag köpte fan 4 stycken tills vi började i våras, men typ sen försvann två av dom utan att jag ens använt dom.. Sen vart min rosa borta.. Och nu blev jag av med min blåa, höhöh, synd om mig :)
Och så ska jag köpa HAREYOGHURT tills imorgon, namnam :) Vi ska ju åka till Göteborg på nån jävla yrkes/program/tävling mässa sak... OCH JAG TÄNKER INTE ÄTA FATTIGA ÄCKLIGA BAGUETTER, dessutom är det säkert skinka i... Usch vi kommer nog inte hem förens runt halv 6, KUL!..
Blåa Converse, grrrr ;D
Nu ska jag göra negerbollar (äter det varje dag typ....) och se på Tyra Banks Show, är så jävla glad att dom har börjat sända det igen, I LOVE TYRA <3
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: