>

Ledighet!

Kände imorses att jag inte orkade till skolan, kroppen värker :< För övrigt har jag mått lagom illa hela dagen, bite me :o.
Men har nyss vart ute och kört lite iaf, körde till Lugnås :) Synd inte gulle såg mig brumma förbi dåå ;D Fast sen när jag skulle köra hem måste jag ha vart övertrött, för blev sådär konstig, så man kan tro att jag är hög eller nåt, men skojj vare! Mamma skrattar alltid åt mig, undra om pappa skulle bli sur om jag uppför mig sådär när jag kör :)..
Jag is happyy, i januari så pajade ju min sladd till min skärm, MEN NU så har datoraffär-saken äntligen hittat en sladd till min skärm! Hoppas bara den funkar HAHA! Det är ju så att jag inte velat ha en ny skärm, för jag ÄÄÄÄÄLSKAR min gulliga skärm så otroligt mycket, den är så söt! Men ja tyvärr så är den ju nåt år gammal så sladdar till den är inte det lättaste att hitta. Mamma skulle nog in imorgon och köpa den, aw vad jag längtar :)
Nu tänkte jag jag skulle gå och göra någon smoothie, har ju massa kul bär och skit :) JORDGUBBAR YAAY YAAY YAAY... Fast egentligen vill jag ha negerbollar! Men det får bli imorgon grrrrr!
Föresten vill jag också ha en BRA skräckfilm eller något.. Att det alltid ska vara så svårt att hitta hmm.. Alla är typ dåliga eller nej men..

Gud va söt <3
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: