>

Min frånvaro är deprimerande

Fick nyss hem min frånvaro och ja, så farlig var den väl inte, men ja.. Den var inte kul att se. Men som man alltid säger "SNART", i 2an ska jag tvinga mig till skolan jämt.. Kanske. Fast magen gör ju så att jag får stanna hemma rätt ofta. Man kan vakna och känna som om man har maginfluensa, eller så har man så ont i bröstet att det är svårt att andas, eller så mår man bara allmänt skit. Tänk att en liten magsäck kan påverka hela kroppen :)
DRIVE FASTER BOYYYYYYYY!!!
Höhöh. Aw, vad jag längtar tills jag ska beställa anime :* Fast vet inte om jag ska göra det typ NU eller vänta tills jag får mer pengar. För vet ju inte direkt helt säkert vad jag ska beställa. Eller jo det är jag väl HAHA! Jag är liksom kåt eller något. Nejmen asså.... OMG LIKSOM!
Fast haha, jag kommer ju ändå inte kunna se allting förens jag har sett klart på Rurouni Kenshin och allt ;) Jag har fullt upp! Och jag vill FORTFARANDE se om nästan alla mina serier..... Oh boy jag har för lite fritid. Eller på sommarlovet kommer jag inte ha något att göra, då blir nog en massa anime fint!
"OROO OOROOOOOO" mm, sexy mommaaaa. Undra om Kenshin vill gifta sig med mig :')
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: