>

Sliiiiitdag!

Har nyss kommit hem och är hur trött som helst, har jobbar för fullt hela dagen. Har redan skitont i ryggen, och det känns i nacken, axlarna och armarna. Det blir inget kul att vakna imorgon, usch va jag kommer ha ont.. Dessutom var det hemskt att sitta på så dumma sätt på golvet när man skulle svetsa, har ju skitdåliga leder(Ärvt av mamma..) och mitt högra knä får ont om jag suttit på ett halvdumt sätt i kanske 10 minuter eller mer såklart.. Så ja knät gör ont.
Mormor och morfar är här så har hållit mamma och dom sällskap, jag är ju så trevlig så!
Igår kväll fick jag damp nä't ag försökte starta datorn om och om igen, kom bara fram massor av textskit om att systemet är skadat.. Inte direkt första gången heller, så ska köra in allt av värde på en extern hårddisk, och sen formatera om (Vart ju ett tag sen..) och hoppas att datorn vill fungera lite bättre.
Pusshej!
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: