>

SÖNDAGG

HEJsan!
Idag har jag sett på film, tvättat kläder och till och med diskat! Sen solat i HELA 2 timmar. Har aldrig kunnat ligga mer än en 1 timma.. Är ju inte så förtjust i allt ljus och värme. Hade ju tänkte jag skulle läsa boken.. Den ska ju vara färdigläst den 15:e... Ehe.. men solade ju inte baksidan av kroppen så det blev inte så. Lite färg har jag iaf fått. Dock en ful bikinirand. Solade ju topless så brösten är iaf inte helvita, gud vad det skulle se ut ;o Haha men ja, mina ögonlock svider ;D Kommer nog vara röd som en gris i ansiktet imorgon, jättevackert tycker jag! Men jag ser faktiskt fram emot skolan, hihi :'>
Men nu vet jag inte vad jag ska göra, irriterande, hmm. Jag vill köra bil, men mor och far kommer hem sent tror jag. Blä :< Inatt så drömde jag DELS att jag körde bil, jag is addicted! Drömde även jättedålig cepedröm :< Typ nåt om att jag blev tesammans med en kille(nämner inga namn), men egentligen tycker jag om hans kompis(nämner inga namn).., haha måste ha blitt så av filmen Memoirs of a Geisha.. :) Weird
//JOHANNA
Postad i: Musik inlägg Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: