>

Tomaten :)

Skolan kort, började 5 över 10. Eller jag gjorde det, för tydligen hade dom andra fått börja tidigare. Och slutade runt 11. Cyklade iväg och solade, det sågs fram emot enormt, men det var riktigt segt, ville bara gå ur hela tiden, men man får tvinga sig själv att ligga kvar haha. Sen skulle jag cykla hem, var helt uttorkad efter solariumet så det var inte minsta kul. Slutade med att jag satt och slicka vatten ur en vattenpöl ;o Nej inte riktigt men det skulle inte förvånat mig om jag gjort det :)
Så har nyss kommit hem och druckit 1 liter kolsyrat vatten! Nu ska jag snart duscha sen se på film. har ju glömt säga att jag har fått hem filmerna nu :)..
Nu är jag jätteröd i ansiktet, men det går nog ner rätt mycket tills imorgon, haha är helt varm, fast asså är ju iaf röd i hela ansiktet och ite bara på näsan och pannan, så det är najs! grrrrr :D
NU är jag jättetrött, vill sova! men det kan man ju inte :o
//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: jiffi

inte lite piercingar :o

2010-05-21 @ 19:42:00
URL: http://jiffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: