>

Bildbomb från i tisdags!

STARTPOINT - ARENA SKÖVDE!
VI VA NOG GLADA! :D
Gubbarna pratade FÖR FÖRSTA GÅNGEN :D Typ om Teknik College, och typ grattis till Skaraborg haha!
Sofi och två killar vecklade ut Skaraborgs flagga :)
Så fick vi typ.. mat? Ah det såg ju iallafall fint ut :D..
Jag trodde att jag va på party, och drack 78,45% cider. Inte för att jag dricker alkohol men :)
Och så skulle jag nog skjuta Valon?..
Sen satt vi i Volvo gymnasiet! En söt bild på Sofi och en valooooon..
Själv gjorde jag en "Foki" :) Assnygg javet.
Så fick Volvoblabla, sin flagga. Kolla killen som gråter av lycka(?) :)
Rejäla motorer hade dom ju iallafall :DD!
OCH ÄNTLIGEN MAT!!!! FAN VAD JAG HADE LÄNGTAT!
Och så var det ju potatis <3 Lite fjuttiga portioner menmen...
Sen skulle vi åka till Lichron, och så busade Örjan till det lite ;D Höll på att skita ner mig när jag fick syn på dom där ögonen som tittade in :<
På Lichron hade dom rullat ut röd matta, och spelade Michael Jackson och AC/DC, fjäskigt vare :'D
"AC/DC är CNC. CNC är rock'n'roll!" Någon tycker om att va med på bild? :)
Lichron fick sin flagga! Superglada vart dom. YAAAY YAAAAY YAAAY YYAYAAYAYYAYAYAYYA
På vägen hem vart det en massa bögerier, och jag och Sofi bjöd på fin sång :) ehum..
När vi kom till Vadsbo, såg man ju vilken skola som var bäst?! MUFFINS!
Dagen slutade i K5, där vi fick våran flagga,. Vi var även snabbast på att veckla ut den! Och en gubbe höll ett kick-ass tal. Dagens summering, vilken skola är bäst?
- VADSBO HÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖ!
Postad i: Skola & jobb Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: