>

En helt awesome vecka :D

Har nyss kommit hem från Skövde, och nu ska jag söka lite tangentbord..
Men iallafall, jag körde till Skövde,  hittade det vi skulle ha och lite till! Blev lite minishopping, köpte 3 par linnen, tshirt, halsduk och en stickad tröja. Sen åt jag och mor en cheeseburgare var :D:D::D:D:D:D Jag har saknat dom där snuskiga burgarna :'D
Sen åkte jag och mor handlade, köpte KYCKLING :DDD Awesome, riiiktig kycklig liksom. Det finns så mycket "nytt", jag vet hur allt ska smaka, men allt är ändå superkul :D

Har inget till far (det ÄR svårt att hitta saker till far..), men jag och mor ska väl baka en paj ikväll :)
Fan va jag är glad just nu :D
Postad i: Shopping Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: