>

Jag är trött sådetså :)

Kom hem för ett tag sen och nu har jag ätit massa! Så nu är jag ännu mer pumsig :D Det va nog en bra dag idag?! Haha, mitt lag ägde på innebandyn(måste va för att jag inte va ute på plan..)! Iallafall idag var det cepejobbigt att vänta på bussen. DET BLÅSER OCH SNÖAR SOM FAN! Jag fryser :'<
Föresten hare inte hänt nåt kul idag faktiskt, måste fylla på mobilen imorgon, så jag får gratissms :D Det tog slut i morse, och då går pengarna åt som fan! Ska jag berätta en hemlig sak? Jag kanske ba får VG i bild, även fast jag för första gången på några år typ ansträngt mig lite, uschblä. Fast ska jag säga en annan askool sak :D?! Jag kommer kanske få VG i idrott, och för det är jag supernöjd! Har typ haft G förut, men mest IG :)
Nu ska jag nog se på film, vet inte om jag orkar sitta datorn mer senare, isåfall ha en bra kväll!
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: