>

Jag äter godishalsband till frukost..

För jag har verkligen inget bättre för mig, och jag är tröttt. Gick upp 4, duschade och la mig igen. Orkar inte gå till skolan och ha mattee. Menmen, imorgon är det iallafall Öppet Hus, och det känns som om det ska bli kul. Skulle va roligare om en viss person va där då också :) Haha, men vi skulle väl ta nåt foto idag eller imorgon dåju? Kanske skulle fixat mig mer, men orkar inte sätta mig med det nu.. Är ju rätt så hardcore ändå..
MEN GUUUUUUD OMG :ooo Då ska roll-ups-en komma idag eller imorgon?! Haha, va hemskt.. För de som inte fattar: Jag och Sofi blev ju fotade för industri(FAIL :D), och så ska det tryckas på stora roll-ups. Det finns redan två sånna i "cafeterian" i Nya Vadsbo. Det är iallafall bilder, som är längre än mig, haha :'<
Tjahej!
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: