>

Kul dag?

Kändes rätt så segt idag. Vet inte riiiktigt varför, fast jo? Idag hade jag nya jackan, och halsduk på mig, usch va hemskt det kändes. Visst det va 572381758 gånger varmare, men va äckligt det kändes. Jag tycker verkligen inte om jackor.. Haha sitter typ och lyssnar Jon Lajoie låtar, drygt men underhållande. Och imorgon får jag ingen sovmorgon (igen), för det är tydligen nationellt prov i engelska, kunde dom inte hittat en bättre tid?! Borde lägga mig tidigt idag, det är tufft att gå upp vid 4 typ varje dag.
Iallafall, ska väl göra lite mat, och sen får jag väl se. Ikväll är det iallafall Ung & Bortskämd!
Fan föresten har vi inte fått lön än, blir riktigt irriterad faktiskt.. Gick och pratade med Backman, men vi får nog söka upp honom imorgon igen.
Föresten, HEJ MOR :)

Gammal bild :) Mitt hår är lite längre nu, yaay!
Postad i: Musik inlägg Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: