>

Och klockan är redan 4 :o

Känner mig rätt så nördig, har sett på Ensam Mamma Söker hela dagen, haha, jag börjar känna mig ensam av att se på det :'D Men ska ta lite paus nu, gå ner steka pannkakor :) Sen ska jag ha glass till det också <3 Och fortsätta se på Ensam Mamma Söker..
Får hoppas det inte tar för lång tid, hade ju tänkt mig jag skulle vika om alla kläder i min garderob (eller vad man ska säga), och sen skura/städa lite här och där i huset. Blir ju ändå ensam (eller vet inte bror kanske stannar hemma..) i kväll, så tänkte utnyttja tiden lite genom att städa och fixa, tycker det känns så jobbigt ett greja med sånt när alla är hemma och håller på och springer runt. Och sen kommer mor och/eller far ba "Åhhh, va du jämt är duktig!". Det är väl bra med uppmuntran och beröm, men för mig är det liksom för mycket ibland för en så enkel och självklar grej.
Nejmen, tjaprutt!
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: