>

Ska till Skövde med mor :)!

Synd ba att jag inte får min lön förens på måndag, men man kanske får låna lite av mor, om jag inte hittar en alltför dyr jacka(om jag nu hittar någon..)? Min mor och far tjatar alltid om att jag går för tunnklädd, men jag tycker jag har mycket på mig, inte direkt som förtvå år sen. Då hade jag aldrig jacka, alltid shorts+leggings och tröja! Ibland hade jag till och med bara nätstrumpbyxor, kjol och t-shirt/linne. Lite kalla skor har jag också (converse), men vafan annars ska man ha. Det är skateskor eller converse man ska ha ju :z Kängor är sjukt snyggt, men det känns inte som mig. Haha, att jag alltid ska va så petig.
Men kanske kan hitta nån snowboard jacka eller så. Annars finns ju massa på junkyard etc, men eftersom jag är petig med jacka, och det kostar mycket, så är jag osäker när det gäller att beställa sånt.
Nejmen, får väl ta på mig något.
Jag har tråkigt så lägger in lite otroligt fina bilder!
En potatis som sover
En potatis rumpa!
Och avslutar med en snygg mage :)
(Gamla bilder,därför jag är rätt brun;D) PUSSSS
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: