>

Torsdag

Har nyss kommit hem. Har nog vart en bra dag. Förutom att jag duschade 2 gånger igår, och det va antagligen anledningen till att jag vaknade upp med asflötigt hår. Och hade ingen tid alls att ens bara duscha.. :< Så det kändes ju halvkasst hela dagen. Men ändå, hade för det mesta rätt så kul idag :) Och jag fick(bad om...) en kram av någon som jag tycker mycket om, så happyface :D:D:D Och så träffade jag Rebecka efterskolan,för hon ville ha skjuts hem, haha! Hon är så söt :D Och så hämtade vi Oskar, för vi ska va "barnvakt" idag (y) Senare idag ska jag spöa honom i slåss-spel, sådetså! :)
Föresten fick jag USB av Sofi med både bilder från Teknik College invigningen OCH öppet hus, så jag kanske ska lägga upp lite från både och? Snart :)
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: