>

HAHA, vi fick adventsljusstakar!

Smooth ;) Jag och Jenny va skitkool på bussen me de jävla ljusstakarna! En söt tant som satt bakom oss ba "Är inte ni lite tidigt ute, hihi? :D". Fan vi hjälpte till lite på expeditionen, så fråga dom om vi ville ha. Fan har aldrig haft adventsljusstake i mitt rum, så why not. Hade tänkt pimpa min lite :) Och Jenny typ med, måla eller nåt (Hennes va träfärgade). Dock va jobbet sjukt segt idag, usch. Grusjobbet är inte minsta kul. Skulle mycket hellre lägga 100 plattor till än lägga ut grus.. Menmen, ibland är det kul, men asså. Kallt som fan vare.
Nu äre snart Robinson, jag missade det förra veckan, men ändå.  Ska bli skönt att ba få sitta ner i soffan och ta det lugnt.
Postad i: Skola & jobb Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: