>

I'm BACK ;D


Har nyss kommit hem. Körde till stan för att hämta ut paket (bilden), och sen tog vi en sväng till mina kusiner :)
Var för trött för att skriva något igår, och är allmänt trött nu också, men idag har jag iallafall haft lite tid :D Imorgon "slutar" vi typ 9, och på fredag är vi hemma :) Jobba projektarbete, dock vetefan hur det blir, känns inte som om det är så mycket att göra men ah. Om en halvtimme är det bonde söker fru, TAGGGGAAA!
Angående mitt anime paket :) Det är Moon Phase, Cowboy Bebop och Neon Genesis Evangelion. Dock tog jag bara Neon Genesis för att testa mecha, men tror inte mecha kommer bli någon favoritgenre om man sägfer så ^^ Även Moon Phase verkar lite halvtöntig, en kawaii lolita vampyr. Men det kan säkert va underhållande (Hoppas dom har sex!!!?!)
Nejmen, ha en trevlig kväll, pusshej ;D

Postad i: Shopping Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: