>

Oj, jag börjar definitivt lägga mig för sent!

Klockan är kvart i 11, jag känner mig inte speciellt duktig. Sen i fredags har det blivit sent varenda dag. Och den här veckan har jag ingen sovmorgon. Fan orkar nog inte jobba i veckan. Satte mig tänkte jag skulle grejja nåt med bloggdesign och sånt. Så hade jag gjort något tidigare utan att uppdatera webbläsaren/sidan. Så märkte jag det typ nyss och visste ju därför inte vad jag hade gjort fel. Så raderade allt och va skitirriterad. Men ah, ska väl kolla på det lite imorgon, EFTER SKOLAN!
Nu ska jag se färdigt på 3e dvd:n med Shogun, vet inte hur mycket det är kvar på den dvd:n men det lär nog ta ett tag till innan jag får sova.. (y)
Postad i: Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-10-03 @ 22:55:04
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: