>

OJ vilken bra dag

Jag kände igår att jag inte skulle gå idag. Jag borde lära mig att göra ÄNNU mer som jag själv känner.. Har nu blivit av med mobilen och är superglad för det.. Hade ba fått ha min älskling i typ 2 månader? Och så måste jag krångla med att byta nummer. Jag tyckte verkligen om mitt nummer. Grr... Menmen, ska defenitivvt ha en Windows telefon från HTC sen igen, kanske till och med en Touch Diamond eller Touch DIamond 2? Men det får vänta lite, tänkte först se om jag kaaanske får tebaka telefonen, ifrån någon hederlig människa, tyvärr finns det för lite sådana nu för tiden.. Menmen, jag är inte så sur längre. Men blir inte så kul sen när pappa får veta, men ändå. Det finns inget att klaga på, kan hända vem som helst, och dessutom har jag betelat telefonen själv så ingen skada skedd.
Ska nog fortsätta se på Memoirs of a geisha nu, hann inte se klart den igår. För la mig vid 8.
Tja
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: