>

Tryck på F5 för att se min nya design!

Haha, jag fixade till det lite! Designen känns rätt dyster, men fan det blir höst & vinter nu ju! Hade en perfekt bakgrund, men det va ju då en vårbild :'D Hahaha ser ju bra ut!
Fan, det vart en kort dag i skolan idag! Och när jag kom hem hade jag fått ett paket. :D En tröja som jag för 3 år sen inte köpte, och har ångrat det ända sen dess :) Hittade en helt ny med prislapp och allt, ibland är man lucky! MMM!
Fan det känns lite som om jag inte lever. Eller asså, som om jag inte går i skolan eller nåt. Som om jag ska sitta här varje dag i resten av mitt liv :o
Min pappa är söt, mamma fick blommor :')
Haha, när jag kom hem idag så såg jag ett mail om en rätt mysig order som tydligen skickats även fast ahh... HAHAHAHA oj, vad ska man göra?! :) Ahja..
jag har kommit på att jag skriver nästan lika dumt som jag pratar.
NU ska jag äta och se på Shogun, jag vill att Anjin och Mariko ska gifta sig, hoppas dom får det . AWWWWWWWWWWWWWW! Ska se sista dvd:n nu. OMG HÅLL TUMMARNA!
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: