>

Gårdagens & Dagens

Shopping... Väska (Kom på att jag kan behöva en bra, typ till när vi ska gå Kinnekulle på tisdag) Två tröjor och en Ranma box :)
Hann inte skriva något mer igår, för jobbade ju till 7. Sen solade jag. För imorgon är det klassfoto. Vill ju inte se ut som ett lik!
Var på stan med Sofi både igår och idag, då vill säga :) Har blitt så kul att vi kommer bra överens :D Ibland gör hon mig riktigt glad :)
Men iaf, har nyss ätit lite, och nu måste jag bajsa. För sen ska jag ut med bror och mor och köra!
Btw, jag lysnar Beyoncé just nu, det känns rätt mysko. Men typ, jag gillade henne när jag va mindre haha.
Puss snyggingar!
Postad i: Shopping Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: