>

Har suttit vaken en timma.. Jag vill sova mer

Idag mår jag bättre än igår kväll. Elller min förkylning vette fan men jag är gladare. Är fortfarande sjukt sur på mitt jävla skitkort som inte går att betala med, men får tjata lite på bror kanske.. Känns som om ingen vill hjälpa mig fan. Ska jag restnotera skiten på sfbok kommer jag få vänta kaanske en månad, är inte säkert att det kommer in igen ens. Dessutom kommer det kosta MINST 1000 kr mer än om jag KAN beställa från amazon...
Och blir så ledsen, när mamma pratar så lite. Jag vill att hon ska fråga hur jag känner, vad jag har gjort idag, vad jag har för planer och allt sånt. Visst kan inte klandra henne, hon har ju jobb, och man blir väl trött.
Men nu ska jag inte tänka på det, då börjar jag bara gråta. Idag vet jag ärligt talat inte vad jag ska göra. VILL VERKLIGEN INTE VA HEMMA.. Och idag äre jobb, kul kul kul att missa det.
Får hoppas mina tavlor kommer idag. Har inte fått hem nåt på  superlänge.
Ska väl ta och glo Ghibli filmer, vad vet jag?

//JOHANNA
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: