>

Ohohoh jag är lite nervös (a)

Om några timmar är det foto som gäller! Läääääskigt... Haha jag är såå uppspelt :) Jag blir sur om fotografen försöker placera mig där jag inte vill va. Hmm, får hoppas det inteee händer :D För då blir det inget kul alls :'') Sitter och laddar med choklad! Ska le och ha bruna tänder :D Serious, jag är helt färdig, och det är 45 minuter kvar tills min buss kommer.. Vad gör man?! Inte direkt värt att sätta sig se på en film. Och ser jag anime kommer jag ba börja grina eller nåt.
Haha jag ska se på "Andreas Pops" :''D HAHHA

"Traaaitor...! Anyways. OKAY, what is your next album gonna know? HUUUUUU"
"I think Bill knows that, you salted little rat!"
"The next album's gonna.. Hmm... Bill's new album, that sounds coooooooool"
"IT SUCKED!"
"OHHHH"
_____
"Is it true that you are a gay man?"
"HAHAAAAH!"
"No, but I used to hang out with gay friend, but I'm not gay, I'm not really.. No no"
-"Tom" gör massa grimaser-
"REEEAAALLY?! WELL TOMMIEBOY! Do you like to.. fucking gals?"
"Yes"
"HÄHÄÄÄÄÄÄÄ!"
_____
"We stand there freezing on the fucking terraze, we stand there on the fucking terraze and freeeeezing! And you know? HUUH They did like eveeery possible position, the girl and the boy! You know, we just though OH PLEASE DO IT ON THE BED, and they did and we just OH MY GOD!"


Haha skrattar som en jude :)
Och så fattar ingen, men ändå.. :) Nu måste jag bajsa och snart är det inte lång tid kvar tills bussen kommer. YAAAAY
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: