>

Skolfoto idag, sen marken..

Jag känner mig faktiskt inte så glad. Men visst borde jag va, jag träffade Vidar och sånt idag. Inte så att man gjort de på superlänge men. Känner mig lite dum ba, som lät Sofi stå där. Usch.
Och sen är jag orolig för skolfotot. Kommer knappt ihåg hur det såg ut, och inte så att man såg supertydligt. Men får hoppas jag ser snygg ut. Kommer säkert se plattbröstad ut och tjock och äcklig. Men ändå. Har även tappat min lapp jag fick, men den gällde väl typ ba enskilda fotona + klassfotot i färg? Orkar inte kontakta kundtjänst. Vill inte ens ha enskilda bilder. Skolkatalogen säljs väl antagligen i cafeterian i år igen, så det blir väl chill.. Men katalogen kommer säkert inte förens i November/December, kul..
Nu vet jag inte vad jag ska göra. Ska kanske äntligen se Memoirs of a Geisha, men ärligt talat. Har ingen lust till något just nu.
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: