>

Skövde igår, kanske idag igen?

Jag sov gott inatt. Eller vaknade en hel del gånger. Men har sovit typ 11 timmar ;) Kom hem från Skövde , packade upp, la mig och sov. Så somnade lite innan 7. Kooling där! Därför skrev jag inget igår. Men hitta lite stuff iallafall, ett par TIGHTA BLÅA jeans(jag har svårt för tighta jeans. Och blåa jeans är det svåååraste), halsduk, vantar, hårgrejer, 2 t-shirtar varav en står det "LITTLE MISS COLLECTOR" på, passar mig prima :D  Och så var det trevligt att liksom träffa Mia sådär, det va bra länge sen ;D Haha jag va nära på att köpa en klocka för 1000, men jag bestämde mig för att inta göra det, för så skulle jag ångra mig sen. Jag måste tänka igenom noga när jag ska köpa något. Och om det vore så dyrt så skulle jag defenitivt behöva tänka igenom det jäävligt noga. Iaf när det gäller en sån sak.
Söt? Mmm, ja vet :)
Hörde mor och far kanskeee ska till Skövde idag eller imorgon. Då vill jag med. Vill hitta ett par snygga kängor att ha i höst/vinter. Och kanske jacka?
Har rast just nu i typ 5 minuter till. Ska tydligen ha CNC hela dagen idag. ELLER NEJ. Svenska i slutet, usch jag kommer somna. Jag vill hem nu nu nu nu nu nu nu nu. Men ändå. Fan har inte börjat köra min plastbit än. Men eftersom vi har CNC nästan resten av dagen så kanske jag hinner ändå. Det va nåt jag tänkte på, men nu vetefan längre. MEN ÄNDÅ
CHACHA, hah
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: