>

Är Nannis tillbaka?

Var en månad sen jag skrev, har vart lite stressigt och har inte haft lust eller ork. Dock är det sjukt smickrande att se att statistiken ändå är relativt hög varje dag trots ingen uppdatering. Endel har även påpekat att jag inte uppdaterat på aslänge, känns rätt kul faktiskt.
Jag startade ju blogg för att jag tycker om att berätta om mitt liv, vad jag har gjort och ah. Men det känns samtidigt som att, har jag ens något bra att säga? Man vet själv att man typ aldrig läser i bloggar, utan mest kollar på bilderna och hänger med. Jag tar ju aldrig bilder nu för tiden, iaf inte sånt jag kan visa. Och jag vet inte hur många som tycker det är kul att läsa om att jag spelar och ser på filmer?
Ioförsej är det varmare nu, har vart ute lite och så. Känns ba så lustigt att då och då uppdatera som om man intensivbloggar ba att det kommer sällan. Så äre ingen som fattar va jag menar :D
Men saknar lite att skriva om det lilla men betydelsefulla som händer i mitt liv :)
Klippt håret, kort jao.
Hihi, benm, hiihihih. Nejmen fyfan va jag gillar att det GULA sommarljuset kommit, min (ej så naturliga :):)) hudfärg framhävs så mycket bättre i sol (a)
Synd ba att det ba är låren på benen som är snygga :D Men det är inte lätt att alltid leva vilt!

Pussshej, sötgubbar!
Postad i: Johanna! Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: