>

BÄRT STJÄRT

Imorgon blir det lov och jag är asatrött, så det blir ju helt awesome! Vet ni vad som mer är awesome - de senaste dagarna har jag kännt mig rätt fin och hyffsat smal! Jag tror det är dels för jag börjar äntligen få tillbaka min underbara hy, som den va för typ 1,5 år sen :D Och så är jag bara allmänt glad för det mesta!
Nu äre så här va, vill ni att jag ska skriva att jag ser på Bert stjärt varje dag? :) För det gör jag faktiskt typ.
Nej nu är jag frustrerad(notera att det är ett skitbra ord!), delivery estimate på mina skor var igår, om dom inte kommer imorrn går jag och hänger mig :< Jag vill handla kläder, men hittar inga. Sen är jag hyffsat broke också :D
Iallafall känns för sent nu att berätta om allt superkul som gjorts de senaste dagarna - men kan ju påpeka att det var roligt! Haha, asghay.
En bild tagen uppfrån, tufft! Folk verkar typ tycka det är askul när man lägger in bilder på sig själv. Dock tar jag typ aldrig bilder nu för tiden, så får bjuda på en asasnygg gammal bild
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: