>

Tjockisdag! :)

Har spelat Kings Quest 7 hela förmiddagen, ända tills jag kom till Chaper 5, som vanligt klarar jag inte av att gå med firecrackern till gravdörren, för att spränga den, eftersom firecrackern sprängs ba efter 2 sek, och man dör. Nu vet jag varför - nya datorer är ju rätt mycket snabbare än de gamla som spelets gjordes för. Kunde KÖPA ett program som heter MoSlo som ska sega ner program, när man nu känner för det. Men nja. Testade att köra massa krävande program samtidigt, för att CPU-hastigheten skulle bli riktigt hög(låg? haha), men inte fan gick det bättre för det - jävla fitthelvete, kommer jag någonsin komma till drömlandet, och det där stället uppe bland molnen?
Nu ska jag faktisakt göra våfflor, sen nöta Quest for Glory 5 lite! Fan det måste nog va världens bästa spel?
Hahaha, humor..
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: