>

"Visste du.."

Visste du...
Att jag vill - börja jobba
Att jag har - ett charmigt ärr på tötten
Att min senaste kyss - inte var med en tjej
Att jag lyssnar mest på - mig själv
Att jag funderar på - vad jag ska köpa för bhar
Att jag pratar - om jävligt intressanta saker
Att jag inte gillar - irritetionsmoment
Att min första riktiga kyss - var rolig
Att jag avskyr när folk snackar - om saker dom inte vet nåt om
Att kärlek är - en känsla?
Att jag gillar att - runka
Att jag alltid kommer att - vara johanna
Att jag är Döds förälskad i - mig själv
Att sist jag grät var - igår haha
Att min mobiltelefon är - astuff
Att när jag vaknar på morgonen - är jag assexig
Att innan jag går och lägger mig - går jag på toa
Att idag har jag - frusit
Att jag just nu tänker på - bröst
Att i kväll ska jag - sova gött
Att i morgon kommer jag - ha rosa arbetsbyxor på mig
Att jag hoppas - jag ska bli mindre kräsen
Att jag verkligen vill - skaffa barn
Att jag vill - börja jobba
Att jag har - ett charmigt ärr på tötten
Att min senaste kyss - inte var med en tjej
Att jag lyssnar mest på - mig själv
Att jag funderar på - vad jag ska köpa för bhar
Att jag pratar - om jävligt intressanta saker
Att jag inte gillar - irritetionsmoment
Att min första riktiga kyss - var rolig
Att jag avskyr när folk snackar - om saker dom inte vet nåt om
Att kärlek är - en känsla?
Att jag gillar att - runka
Att jag alltid kommer att - vara johanna
Att jag är döds förälskad i - mig själv
Att sist jag grät var - igår haha
Att min mobiltelefon är - astuff
Att när jag vaknar på morgonen - är jag assexig
Att innan jag går och lägger mig - går jag på toa
Att idag har jag - frusit
Att jag just nu tänker på - bröst
Att i kväll ska jag - sova gött
Att i morgon kommer jag - ha rosa arbetsbyxor på mig
Att jag hoppas - jag ska bli mindre kräsen
Att jag verkligen vill - skaffa barn

Sitter för övrigt och kollar färgglada sommarbilder, och inser att jag saknar det förjävla mycket. Värmen, det gula ljuset från solen, allt det gröna. Allt vatten. Att tälta. Och bli naturligt brun.
Känner mig helt varm i bröstet av alla goda minnen från förra sommaren - den bästa av alla.
Postad i: Johanna! Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: