>

Det är såhär va..!

Att jag har från igår eftermiddag enbart sett på Nighmare on Elm Street! Så vad ska jag berätta om ;) Jo alla vill säkert höra om hur bra jag har haft det i skolan, det är ju självklart? Så synd då för er, för det orkar inte jag skriva så innerligt mycket om! :) Iallafall, har solat, och det va awesome! Och skolan beställde byxor åt oss, först skulle vi(CNCare...) tydligen ha ett par asfula typ kostym/resturang byxor, man ba whooooot. Men efter lite tjat fick vi våran vilja igenom, alla får ett par hederliga RIKTIGA arbetsbyxor :)! Ska bli gött att få ett par nya SVARTA arbetsbyxor, mina går INTE att ha.. haha.
En bebis :*
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: