>

Det blir ju faktiskt varmare utomhus!

Och på grund av det, har jag nu hittat mitt andra par med kläder den här veckan, som jag trivts med! Är sjukt sugen på att beställa hem lite nya kläder. Eller ah, byxor och skor. Men så är det ju svårt att hitta nåt riktigt kul. Och sen äre ju så att det finns massa snygga killbyxor, men utbudet till tjejer är betydligt sämre. Och i skoväg, är det väl mer färgglada skor. Men just nu är jag nästan pank, det är sjukt jobbigt att inte få nån lön..
På tal om lön, kommer jag få sommarjobb i år? Känns lite tveksamt, kan ju hoppas på Elux! Måste kirra mer pengar :) Att spara asså.
Men just nu har jag inget behov av det, känner mig hyffsat glad, har vart en bra dag!
Nu ska jag se på film och fixa nån mat!

Otroooligt söta, haha. Men dom måste jag beställa utomlands dåmen :)
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: