>

Det där med drömmar

Drömmar och drömarbete kan
- visa på och lösa problem
- ge uttryck åt förträngda känslor
- ge perspektiv och överblick
- ta fram talanger och förmågor
- ge inspiration, entusiasm och kreativitet
- ge insikter och svar på frågor
- avspegla kroppens tillstånd
- ge vägledning i livssituationer
- ge undervisning, kunskap och vetskap
- förutsäga framtiden
- öppna dörrar till större/flera verkligheter
- ge budskap från flera skikt av psyket
- ge budskap från olika dimensioner
- ge kontakt med allt mellan himmel och jord och bortom


Jag fattar inte vad mina drömmar vill visa för något. Helt jävla meningslösa. De senaste året eller vafan det kan vara har jag seriöst nästan bara drömt om att folk skadas. Låter ju jävla kul, menar mitt undermedvetna att jag ska bli mördare?

Varför har man mardrömmar?

– Mardrömmar är ditt undermedvetnas sätt att ruska om dig och säga att det är något viktigt som sker i ditt liv som du borde ta hänsyn till.

 

Men mina drömmar kallar jag inte för mardrömmar, vare sig jag drömmer att jag blir jagad, eller att det är JAG SJÄLV som jagar, spelar ingen roll. Jag vaknar upp ibland, men jag är inte svettig, andas inte onormalt, är inte uppskrämd på något sätt. Borde man inte va det va?.. Ne nu blir jag fan irriterad, måste fan va psyk eller nåt.
Fan tror jag är för ärlig just nu. Sadistisk jävel typ.
Ska nog fan ringa en drömtydare någon gång!
Låter inte så farligt än va? Min första dröm om att jag själv var utförare, för några år sedan är tillräckligt dålig. Vet att jag ströp nån tills personen inte längre andades, och det kändes sjuuuukt skönt, fick en kick. Inte fan vet jag om andra drömmer sånt? Kanske inte är något konstigt..?
Jag drömmer om att folk skadas och dör (oftast jag själv som utför..), är det något fel på mig? Eller ska man säga "jag drömmar om att mörda folk" :)?
Kanske har jag bara för mycket aggression som jag behöver ta itu med? Sparka på träd typ.
Postad i: I mitt huvud Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: